Csillandscape

Csillandscape

Üdvözlet! :)

2021. február 15. - Csilla Udvardi

Kedves Látogató!

Ez most egy kicsit az eddigiektől eltérő bejegyzés lesz. A blogom céljáról szeretnék mesélni.

Sok évvel ezelőtt kezdtem el újságcikkeket írni. Volt, hogy két cikkel álláspályázatot nyertem (Zalatáj). Főiskolás amatőrként a profik között. Aztán az állást végül is nem vállaltam el, mert az iskolával párhuzamosan kellett volna a szerkesztőségben is bent lennem. Hát, így nem lettem én újságíró. :)

transparency_franciaintezet-350x250.jpg

Időszakosan újra és újra visszatért az írás az életembe. Több cikkem is megjelent. Ezek jobbára hosszabb lélegzetűek voltak. 2020. december elején egy ismerősöm megkeresett, hogy írjak a híroldalaikra. Vállaltam. A blogon ezek az írások találhatóak meg. Elsődlegesen a könnyűzenei élet részvevőiről írok, hiszen részben ebben a szférában élek, így közelről érint a téma. Interjúkat is készítettem, és ezt a jövőben is tervezem. Természetesen más témakörben is szívesen mozgok. Arról írok, ami valamiért megfog, ami érdekel. 

woman-typing-writing-windows-700x420.jpg

A cikkeim ezeken az oldalakon jelennek meg:

www.premiumnews.hu
www.mediasz.hu
www.tolforgato.hu
www.klasszmedia.hu
www.premiuminfo.hu
www.csucsmedia.hu
www.dumas.hu
www.most.hu
www.mediavalogatott.hu
www.mensworld.hu
www.noimagazin.hu
www.frenetikus.hu
www.beolvas.hu
www.fenypontban.hu
www.tutihirek.hu
www.primamedia.hu
www.megjelent.hu
www.hallottad.hu
www.media-valogatott.hu
www.celeb-hirek.109.hu/

Kellemes kikapcsolódást, jó olvasást kívánok!

Csilla

A bejegyzés trackback címe:

https://csillandscape.blog.hu/api/trackback/id/tr2616428742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása